Oldal kiválasztása

KERESÉS EREDMÉNYE

stratégia
Reaktív és proaktív vezetés

Reaktív és proaktív vezetés

Minden autó műszerfalán van egy műszer, amely az üzemanyag mennyiségét mutatja. Ennek segítségével tudjuk eldönteni, mikor kell tankolnunk. A döntéshez több információt is figyelembe veszünk: a hátralévő út hosszát, a benzinkutak elhelyezkedését, az autó várható...

A cégfejlődés stációi: 5 – Együttműködés

A cégfejlődés stációi: 5 – Együttműködés

Magyarországon a megalakulást követő 5 éven belül a cégek 62%-a megszűnik. Fejlettebb országokban ugyanez a mutató 50% körül áll. Hogy miért szűnnek meg a vállalatok egy bizonyos méret és kor fölött, annak jól körülhatárolható és előre megjósolható okai vannak. A...

Tervezhető-e az árbevétel?

Tervezhető-e az árbevétel?

A válasz egyértelmű és határozott IGEN! Az árbevételt - különösen a digitális gazdaságban - meglehetősen pontosan meg lehet tervezni. A bevételi terv pedig igen fontos része az üzleti tervnek, hiszen az árbevétel növelésének leghatékonyabb, legjobban működő eszköze...

Ajánlj, hogy nyerj!

Ajánlj, hogy nyerj!

Nap mint nap több száz cikk lát napvilágot a big data előnyeit és potenciális felhasználási lehetőségeit ecsetelve. Ezen cikkek tekintélyes mennyisége a webáruházakra és az online tevékenykedőkre vonatkozik, nekik szeretne útmutatást nyújtani. Ellenben ezek nagy...

Üzleti terv vagy bullshit?

Üzleti terv vagy bullshit?

A magyar vállalkozó szemében az üzleti terv valami olyasmi, ami a befektetőnek vagy a banknak kell, a könyvelés meg az adóhivatalnak. Pedig valójában ezek egy sikeres vállalkozás működésének elengedhetetlen velejárói. Már ha nem bullshit van bennük. Tapasztalataim...