Valószínűleg senki számára nem ismeretlen, hogy korábban is létező, alapvetően egyszer (vagy épp főverziónként) megvásárolandó szoftveres megoldásokat helyeznek / helyeztek át SaaS alapokra. Ahogy az sem jelenthet újdonságot, hogy új szolgáltatásokat már kezdettől...
KERESÉS EREDMÉNYE
“Egyfajta Bibliaként használom a stratégiát” – interjú Berta Róberttel, az Innonest alapítójával
Egyszerű munkalapkezelőnek indult az autodidakta fejlesztő szoftvere, mára könnyen használható mini ügyviteli rendszerré nőtte ki magát az Innonest. Berta Róbert, a fiatal SaaS alapítója elmeséli, hogy hogyan kopogtatott be a Számlázz.hu ajtaján, hogyan vált a...
Magad uram, ha „szolgád” nincs? A do-it-yourself kutatás kihívásai
A vállalatok számára alapvető fontosságú, hogy ügyfeleik/vásárlóik magatartás-mintáiról, vásárlási motivációiról minél több hasznos információhoz jussanak, amelyhez a tranzakciós adatok, illetve a közvetlen visszajelzések elemzése mellett a (piac)kutatás is adekvát...
Hogyan NE veszítsd el a Tour de France-t! Avagy üzleti tervezés adat alapon
2020. szeptember 19-én 17 óra 14 perckor Primož Roglič már a Tour de France végső győztesének érezhette magát. A utolsó előtti szakasz rajtjához 57 másodperces előnnyel állt, ami egy 36,2 kilométeres egyéni időfutamon jelentős fölénynek számít, főleg úgy, hogy a...
Koronastratégia
"Ha az ember a baj tengerében fuldokol, a kemény munka olyan tutaj lehet, amely a felszínen tart." (Paul Auster: Láthatatlan) A válság a rend felbomlása. Valami nem úgy működik, ahogy szokott. A koronavírus-járvány okozta válság különlegessége, hogy most szinte semmi...
“Egy-két óriási sikerhez fog vezetni” – SCC-interjúk, 2. rész: Petrezselyem Péter
Petrezselyem Péter (PePe) a Smart Commerce Consulting tanácsadója, aki elsőként csatlakozott a csapathoz 3,5 éve, a Virgo Systems-től igazolva át egy merész húzással. Mesélt arról, hogy miért van feketelistán több tanácsadócégnél, miért nem nyalja le a padokat a...
A digitális reneszánsz négy sikertényezője
A digitalizáció jelentős változást hoz a céges stratégiák kialakításában és végrehajtásában. A McKinsey friss kutatása négy fő pontot emel ki, amit a legsikeresebb cégek alkalmaznak digitális működési modelljükben. A digitális transzformáció potenciális hozadékai,...
Egy lehetséges út az árbevétel-növelésre az eredményesség csökkenése nélkül
Egészen nagy magabiztossággal kijelenthető, hogy kevés olyan profitorientált vállalkozó lehet, aki ne szeretné a vállalkozása árbevételét növelni. Olyanok sokan vannak, akiknek nem ez az elsődleges üzleti céljuk (hanem helyette az eredmény javítása, pl....
Értékalapú innováció – Bárki képes megújítani a piacot!
Miképp lehet elérni, hogy a már kialakult és a szabályai alapján megszilárdult piacon képes legyél Te és vállalkozásod olyat alkotni, amivel nem csak magadnak, de potenciális vevőidnek is értéket teremthetsz? Egyik lehetőség az innováció, amivel akár felboríthatod a...
A bizalom konverziója
"Vajon mi alapján döntik el a vevők, hogy vásároljanak-e az oldaladon?" Az alcím egy idei cikk címe és témája (eredeti cikk), mely azt járja körül egy kutatás segítségével, hogy a jelentős különbség az online és offline konverzió között a szükséges bizalom hiányában...