Az online vásárlók szignifikánsan több problémát érzékelnek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, mint a hagyományos vevők. Vajon ennek mi az oka? Az online vásárlók tudatosabbak, vagy az...
BLOG
A cégfejlődés stációi: 1 – A vezetési krízis
Magyarországon a megalakulást követő 5 éven belül a cégek 62%-a megszűnik. Fejlettebb országokban ugyanez a mutató 50% körül áll évek óta. Hogy miért szűnnek meg a vállalatok egy bizonyos méret és...
Változó vagy fix? – A szállítási díj dilemmája
Az e-kereskedelemmel kapcsolatos fogyasztói kutatások egyöntetűen rámutatnak: a vevők számára fontos döntési szempont, hogy egy webshopban mekkora szállítási díjat kell fizetni. De vajon melyik...
Megkülönböztetés a versenytársaktól – …avagy miért fognak tőlem vásárolni?
Mi a világ legtutibb üzlete? Erre egyszerű a válasz: az, ha van egy termék, amit mindenki meg szeretne vásárolni és azt csak nálam lehet kapni. Mivel ez a helyzet viszonylag ritkán áll elő,...
Csatorna vagy ökoszisztéma
Néhány évvel ezelőtt a marketingesek kezdtek először csatornákról beszélni: a multichannel majd az omnichannel fogalmával próbálták értelmezni az online és digitális eszközök fejlődése nyomán...
Hozzáadott érték – avagy miért drágább egy autó, mint egy tonna nyersanyag?
Ha Te is értékesítéssel foglalkozó olvasónk vagy, bizonyára kaptál már az alábbihoz hasonló támadást: „Milyen alapon adod drágábban az adott terméket, mint amennyiért beszerzed? Hiszen az eladáson...
Online előfizetési modell = Egyszerűség
A Bic európai nagyvállalat Franciaországban elindította online termék-előfizetési szolgáltatását (subscription service). Ez a fajta üzleti modell az USA-ban már nagy népszerűségnek örvend, elég csak...
Vásárlás ma – élmény vagy egyszerűség
A kereskedelem napjainkban folyamatosan kettéválik, de nem hagyományos és e-kereskedelemre, hanem céltudatos és élményvásárlásra - állapítja meg nemrégiben megjelent posztjában Tom Goodwin...
Üzleti terv vagy bullshit?
A magyar vállalkozó szemében az üzleti terv valami olyasmi, ami a befektetőnek vagy a banknak kell, a könyvelés meg az adóhivatalnak. Pedig valójában ezek egy sikeres vállalkozás működésének...
Mire használja a magyar felnőtt az okostelefonját?
A felnőtt magyar internetezők közel 90%-a okostelefon-használó is egyben – derül ki az eNET tavaly őszi felméréséből. Jelentős részük valamilyen tartalmat is fogyaszt az okoseszközén. Az eNET...
A karácsony tanulságai
Több mint 900 ezren nem kapták meg időben a karácsonyra rendelt termékeiket, az átlagos késés öt nap volt - derül ki az eNET kutatásából. A csalódott vevők kétharmada nem kapott megfelelő...