A marketinges mondás szerint a reklámra elköltött forintok fele ablakon kidobott pénz, csak azt nehéz megmondani, melyik fele is az. Az online marketing egyik előnye, hogy viszonylag nagy...
E-KERESKEDELEM
Mindig és örökké? – meddig nőhet az e-kereskedelem, mire jó ez egy e-kereskedőnek?
Az elmúlt hetekben sorra találkozhatunk olyan hírekkel, amik az e-kereskedelem egészének vagy egy részének töretlen felívelését méltatják: “Online vásárlási boom: ki tudja, hol áll meg?” - írja a...
Bejött az optimista forgatókönyv – Az e-kereskedelem 2017-es eredményeiről
545 milliárd forint volt 2017-ben a hazai webshopok forgalma az eNET szokásos éves jelentése szerint. Ezzel az általunk készített előrejelzések közül az optimista forgatókönyv jött be, így 2020-ra...
Tegye fel a kezét, aki már szervezi a karácsonyi kiszállítást!
Ha valaki azt hiszi, hogy ehhez júniusban még túl korán van, az téved. Illetve mondjuk úgy, nem biztos, hogy csak a tipikus, heveny energiaital fogyasztásos, raktárban reggelig pakolós-címkézős,...
Online vásárlói motivációk és attitűdök – KPMG kutatás alapján
Ebben az írásban visszanyúlok egy 2017-ben már használt forráshoz, a KPMG által közölt, The truth about online consumers című jelentéséhez. A tavalyi cikkben a “vásárláshoz vezető utat” jártam...
Milyen év volt 2017? – E-kereskedelmi körkép
Az e-kereskedelem térhódítása 2017-ben is folytatódott, az egész piac szempontjából ez is egy jó év volt. Mennyire volt jó az egyes kereskedőknek? Mi várható 2018-ban? Az eNET év végi körképe...
Átalakulóban a kiskereskedelem – a digitális ökoszisztémára rákattantál már?!
„A digitális fejlődésnek és a fogyasztói preferenciák változásának eredményeképpen a kereskedők az utóbbi 5 évben többet változtak, mint az utóbbi 20 évben egyszerre" - állítja friss tanulmányában a...
Black Friday vagy nem Black Friday? – Ez itt a kérdés!
Eltelt már néhány hét az idei Black Friday óta, azonban ez a cikk nem kifejezetten az idei eseményről szól, hanem általánosságban erről a napról, kicsit a fejlődéséről és különösen azon...
Minden, amit érdemes tudni az idei Internet Hungary-ról – Szubjektív gyorstájékoztató időhiányban szenvedőknek
A digitális szakma legnagyobb konferenciája, az idén 18 éves Internet Hungary, szeptember 26-27-én lesz a siófoki Hotel Azúrban. Két napon át, öt teremben több száz külföldi és hazai előadó tart...
Ajánlj, hogy nyerj!
Nap mint nap több száz cikk lát napvilágot a big data előnyeit és potenciális felhasználási lehetőségeit ecsetelve. Ezen cikkek tekintélyes mennyisége a webáruházakra és az online tevékenykedőkre...
A Brexit lehetséges hatásai az e-kereskedelemre
Néhány hónapja a csapból is a Brexit folyt, de mára a történelmi népszavazásra irányuló figyelem valamelyest alábbhagyott. Azonban továbbra is rendszeresen jelennek meg írások a már ismert (például,...
Az e-kereskedelem koronázatlan királya tovább emeli a lécet…
Joggal tartják sokan az Amazon-t a 21. század egyik leginnovatívabb óriáscégének. Nincs olyan év, amikor ne rukkolna elő valami “e-kereskedelmet rengető” újdonsággal. A Mashable egy...
2010 óta nem volt ekkora növekedés az e-kereskedelemben
427 milliárd forint! Ennyi volt 2016-ban a kosaras rendszerű webshopok forgalma Magyarországon. Ez 34%-os növekedés az előző évhez képest – ekkora százalékos növekedés 2010. óta nem volt! Ráadásul...
A vásárláshoz vezető út – KPMG kutatásra alapozva
Tudtad, hogy az online vásárlói értékelések 92%-a pozitív hangvételű? És azt, hogy a vásárlók 1/3-a egy napon belül eljut az igény felmerülésétől a vásárlásig? Ha nem, akkor itt az ideje, hogy...
Tudatosabbak az online vásárlók – Siklósi Máté vendégposztja
Az online vásárlók szignifikánsan több problémát érzékelnek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, mint a hagyományos vevők. Vajon ennek mi az oka? Az online vásárlók tudatosabbak, vagy az...
Online előfizetési modell = Egyszerűség
A Bic európai nagyvállalat Franciaországban elindította online termék-előfizetési szolgáltatását (subscription service). Ez a fajta üzleti modell az USA-ban már nagy népszerűségnek örvend, elég csak...
Vásárlás ma – élmény vagy egyszerűség
A kereskedelem napjainkban folyamatosan kettéválik, de nem hagyományos és e-kereskedelemre, hanem céltudatos és élményvásárlásra - állapítja meg nemrégiben megjelent posztjában Tom Goodwin...
Mire használja a magyar felnőtt az okostelefonját?
A felnőtt magyar internetezők közel 90%-a okostelefon-használó is egyben – derül ki az eNET tavaly őszi felméréséből. Jelentős részük valamilyen tartalmat is fogyaszt az okoseszközén. Az eNET...
A karácsony tanulságai
Több mint 900 ezren nem kapták meg időben a karácsonyra rendelt termékeiket, az átlagos késés öt nap volt - derül ki az eNET kutatásából. A csalódott vevők kétharmada nem kapott megfelelő...