Mikor e-kereskedőkről beszélünk sokszor elfelejtjük, hogy sokuk valójában ‘csak’ kereskedő, aki online is kiszolgálja a vevőit. Az ekerstat szerint jelenleg a webáruházak közel fele rendelkezik...
Digitalizáció
Jövendőmondás a 21. században – az adatvezérelt döntéshozatalról
Valószínüleg alig van ma olyan ember a világon, aki ne gondolkodott volna el legalább egyszer azon, hogy milyen jó lenne a jövőbe látni. Ha másért nem, akkor a nap mint nap meghozott döntéseink...
Digitalizáció a kkv szektorban – Egy még kiaknázatlan versenyelőny
A közösségi hálók a mindennapos görgetés-kattintás kombinációból képesek pontosabban modellezni a felhasználó jövőbeni tevékenységét, mint a felhasználó maga. A termelési folyamatoknál zajlik a...
Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára – A koronavírus árnyékában mérjük fel a hazai digitális gazdaságot
A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. A nagyvállalatoktól a mikrovállalkozásokig mindenki...
A digitális reneszánsz négy sikertényezője
A digitalizáció jelentős változást hoz a céges stratégiák kialakításában és végrehajtásában. A McKinsey friss kutatása négy fő pontot emel ki, amit a legsikeresebb cégek alkalmaznak digitális...
Jó reggelt, bankok! Vagy inkább isten veletek? – Helyzetjelentés PSD2 után
2018. január 13-án életbe lépett a második pénzforgalmi irányelv, közismert nevén a PSD2. Senki sem gondolta, hogy 14-én reggel új világra ébredünk, de ha a bankokon múlik, soha nem is lesz itt új...
Miért nem versenyképesek a magyar vállalatok?
Néhány napja jelent meg egy cikk a Portfolio.hu-n a Harvard Business Review által 2015 óta évente publikált Digital Evolution Index-ről, és az ebben a rangsorban 2015-ben elfoglalt helyünkről. Nem...